رفع تیرگی بدن
نوشته شده توسط : مهیار جوزانی

راهکار های طبیعی رفع تیرگی پوست

برخی از مهمترین راهکار های طبیعی برای تیرگی پوست زیر بغل به این شرح است:

سیب زمینی

املاح موجود در سیب زمینی عاملی برای سفید کردن پوست شناخته می شود، سیب زمینی را حلقه نموده و بر روی نواحی تیره بدن ماساژ دهید برای مدت 20 دقیقه صبر نموده و سپس پوست خود را بشویید.این روش را دوبار در روز انجام دهید.

خیار

خیار نیز مانند سیب زمینی خواص سفید کنندگی دارد،خیار را نیز خیلی نازک ببرید و یا رنده کنید و سپس برای مدت 30 دقیقه روی نواحی تیره پوست قرار داده و سپس بدن خود را بشویید.

لیموترش

لیمو به عنوان یک سفید کننده طبیعی و عامل ضد باکتری و ضد عفونی کننده قوی شناخته می شود، به همین دلیل لیموترش برای درمان سیاهی زیر بغل و گردن مناسب می باشد.

آب لیموترش را بگیرید و بر روی نواحی مورد نظر بمالید، بگذارید 10 دقیقه بماند و سپس کامل بشویید. برای لایه برداری بهتر می توانید کمی شکر را به آب لیموترش اضافه کنید.

بکینگ پودر

این ماده به عنوان یک اسکراب طبیعی برای از بین بردن تیرگی های بدن شناخته می شود.بکینگ پودر را با آب مخلوط کرده و بر روی نواحی تیره بدن بزنید و اجازه دهید خشک شود و سپس با آب بشویید. این ترکیب را باید چند بار در هفته تکرار کنید.

پوست پرتقال

پوسته پرتقال را می توان برای سفید کردن زیر بغل و گردن استفاده کرد، پوست پرتقال را برای چند روز زیر نور خورشید قرار دهید تا کاملا خشک شود، آن را پودر کنید؛

دو قاشق چای خوری پودر پوست پرتقال با آب و شیر ترکیب کنید تا خمیری یکدست شود آن را بر روی تیرگی زیر بغل و گردن بمالید و بگذارید 10 تا 15 دقیقه بماند و سپس آن را با آب سرد بشویید. این کار را دو تا سه بار در هفته تکرار کنید.





:: برچسب‌ها: رفع تیرگی بدن ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آذر 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: